Saknaden

Förlåt att jag inte har skrivit nått idag. Men blev väckt imorse av att telefonen ringde 2 ggr... och vill ni veta vem det va? !!
Nån som gjorde mej sjukt glad iaf och jag älskar honom!! Sen skrev han ett sms och sa förlåt för det som har varit, så vi har väl börjat om nu, det känns jätte skönt. Och jag slipper förhoppningsvis mina jävla gråtkvällar. Iaf han ringde mej och så va jag ute ochlekte lite med mynta på gräsmattan, sen solade jag en stund på altanen. Och nu har jag precis duschat och ska göra iordning mej. Sen vet jag inte vad som händer, vill egentligen träffa mr.D nu innan han åker bort. Men blir troligen inte så.  Ska väl ta en promenad med vovven om en stund, undra om manda och ludde vill följa med. Det är alltid kul med sällskap (:
Lägger in outfitten och det sen... puss!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0