regnregnregn = svensksommar

Aha nu är jag hemma igen då. Eller inte hemma men i lägenheten, och det va nån timma sen jag kom hit. Jag åkte iaf in till stan, i pissvädret och mötte upp flickorna. Som va med nåra andra kompisar, sen hann jag träffa en kille som är totalt beronende av mej, haha. Sen gick vi mest runt och träffade folk. Även min lilla manduus. Juste sen träffade jag Brandon, kommer ni ihåg honom?! Shiit, han va fett otrevlig, men han va med sin tjej (som egentligen kan ta och stika till nån annan tjej, så jag kan ta honom, haha) men iaf han skickar säkert ett sms ikväll lr skriver på msn... I know him, min lilla "barndomsvän" vi har känt varandra i typ 5 år. Helt sjukt jue. Ni vill inte veta vad vi har gått igenom tsm? eller asso det som är skönt med honom är att vi alltid kan vända oss till varandra. Jag vet at han alltid lyssnar, såna vänner är bra. Även om det kanske gått lite längre än vänner nåra gånger. Men iaf sen satt vi mest och kollade på varandra. Efter det åkte vi hem, shiiit va mycke folk det va på tunnnelbanan, och jag skulle till slut stationen. Men iaf jag kanske åker in dit ikväll igen men amanda.Jag orkar verkligen inte vara hemma, har tröttnat på det. Och inte själv heller. Då mår jag bara dåligt, och dessutom hallå, Hannah? du har ju gått vidare. Vafan kungsan är ju fullt med pojkar. Hahah, jag tänker bli sjukt kräsen med killar nu. För jag tål inte killar som bara ska "hålla på" i typ nån vecka. Även fast jag vet att jag kommer falla för den första som säger att han älskar mej, haha ne inte rikitgt kanske. Men iaf nu ska jag tjata på min "storebror" rasmus att han ska komma till ung08 ikväll... pusspå er !



 
I miss, bror !


Kommentera
Postat av: elin

sv; aha okej, vi slutade den 12 :P

okej, tyvärr inte ikväll , men imrogon kväll tror jag det blir, ska du dit då också?`;) KRAM

2009-08-11 @ 20:30:08
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: jossan m

sv; usch då :( ehm ja du det kom världens skur förut sedan försvann den :p hur är det nu då?

2009-08-11 @ 20:38:45
URL: http://typjoss.blogg.se/
Postat av: Ejjden@

Vem fan bryr sej om du saknar din jävla fuckade brorsa

2009-08-13 @ 12:23:09
Postat av: "brorsan"

Du kallar inte me för Hannahs "jävla fuckade brorsa"...

om inte bryr dej så visst, men det va ingen som ville veta det, ingen är intresserad av din åsikt. jag har läst vafan du har skrivit till henne... tro mej jag vet vem du är och har ditt nummer, så lugna ner dej.

2009-08-13 @ 19:11:37

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0