Hemma och vänder!

Hemma igen, det va jätte mysigt o träffa dom igen. Och speciellt hundarna (:
Mamma släppte mej och Mynta en bit hem ifrån så gick ni. Vilket betyder att hon har fått en promenad och kan vara hemma ensam en stund... Så nu tänkte jag ta och göra nått, jag tål inte en hemma dag igen. Jag ska åka till farsta och kolla på lite kläder, och kanske ett par nya skor. Fick precis sms från martina om jag ville följa med till skärholmen eller farsta imorgon, hehe. Så kanske blir av med penga imorgon oxå. Sen ska vi ju faktiskt sova inne i stan imorgon. Åhh va mysigt det ska bli!!
Men jag nås på mobilen, ingenaning om när jag kommer hem!

Juste , det är skit mysigt att alla besökare äntligen börjat kommentera... puss på er!!

Kommentera
Postat av: mariamariamaria

okejokej, låter vettigt ja vill också shoppa <3

loove it.

har du hål i tungan elr någonstans?

2009-08-02 @ 16:13:37
URL: http://meeriah.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Allt bra med dig idag? :) kramar

2009-08-02 @ 17:56:33
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-03 @ 03:39:05

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0