barnhemmet

Godmorgon sunshines!
Jag har varit vaken i en evighet, men jag sov inne i martinas brorsas rum, så jag låg och smsade till för nån timma sen. Då gick jag in till martina, och vi kollade på desperate housewifes en stund. Och nu står min lilla husmor och gör frukost... typ ägg bacon och massa saker´, hon är underbar!
Det blev ju inget mer inlägg igår som ni märkte. Men dom första 2 filmer kollade vi inte ens klart på, dom sööög helt klart. Sen blev det barnhemmet, och den va verkligen rikitgt j*vla läskig. Sen mitt upp i allt var märta tvungen o gå på toa så jag fick följa me henne. Tror ni att vi va uppskrämda lr?!!
Nu är det tydligen frukost timeee! seeyou! (:



Världens bästa vän !!


Kommentera
Postat av: Jagheterintesune

Vad handlar barnhemmet om? Tror jag har sett den men är inte säker. ;)

2009-08-30 @ 11:32:09
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Godmorgon sötnos :) allt väl idag?

2009-08-30 @ 12:30:43
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0