sorru.....

Hej bloggen, förlåt för dåligt uppdatering idag och igår kväll. Men planerna blev helt ändrade igår, jag och felicia hann så långt som till stuvsta när martina ringde och kom på att hon skulle åp studentskiva och kunde inte alls möta upp oss i stan så då bestämmde vi oss för att köpa jordgubbar och åka hem och steka lite till på altanen. Sen åkte hon hem runt 4 och då blev jag akut trött och somnade med pepsi i sängen och vaknade 8, shiit tänkte jag robinsson börjar nu. Så jag missade lite i början men sen kollade jag på det, och kännde mej lite smått sjuk, fast jag tror bara jag tror att det var för att jag hade solat hur mycket som helst, och ni vet när man verkligen luktar sol. Så efter robinsson så hoppade jag ner i ett bad. Sen städade jag i köket och sen så hämnade jag framför teven i sängen och somnade runt 12. Vaknade vid 11 och då va mamma redan vaken och frisk =D så vi åt lite frukost och kollade på reprisen av robinsson eftersom hon missade den igår. Sen bestämmde vi oss för att gå ut och sola så det gjorde vi och jag har legat och läst min bok så nu har jag bara 10 sidor kvar som jag måste läsa nu. Och sen börja plugga jag har faktiskt matte prov i veckan. Och ikväll är det van veteeren det måste jag kolla på oxå. Så kanske skriver ikväll igen  pusssss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0