SOOOOOOOOOOL

godmorgon, även om jag redan har hunnit sola en stund så tog jag inte ut datan fören nu och martina har haft den en stund.Vi har nyss ätit frukost och nu gör martina iordning sej för hon ska på sin teater snart, men jag och flingan ligger fortfarande och solar. Vilket jag ska göra hela dagen. Jag älskar dej här vädret, hoppas det är så här hela sommar, vilket jag inte rikitgt tror att det kommer vara tyvärr.
Vi somnade iallefall runt halv 3, vi skulle vara vakna hela natten fast haha vi lyckades inte riktigt. Men jag och märta (martina) gick upp halv 9, duktiga små flickor. Gissa om vi gick ut och la oss på altanen direkt?!
Måste ju njuta, jag vet inte rikitgt när fligan ska hem. Men om jag tröttnar på solen, så kanske jag åker till pappa. Mina kusiner ska komma idag från nora. Och jag har inte träffat dom på jätte länge, men vi får se. Isåfall kommer jag hem till mamma ikväll igen eftersom jag ska vara med älskling imorn.... tror jag iallefall, man vet verkligen aldrig med honom.

Nu ska jag sola lite mera, ni får väl se resultat sen ;) kram!!!!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0