sjukling

Heej. Idag är jag hemma från skolan känner mej verkligen inte 100% så det fick bli en hemma dag. Vilket betyder att det inte blir nån träning med amanda idag, men hon kunde tydligen inte heller. Sen så ska jag sätta mej och plugga lite faktiskt, även om jag inte har så mycke böcker och sånt hemma men men.
Och jag måste faktisk bli mycket bättre med min blogg, besökarna bara sjunker så nu måste vi vända det där =)

Igår pratade jag med både rasmus och timmy... ni som inte vet så är det mina "storebröder" eller inte längre dom var det när vi va små tills våra föräldrar skilldes och sen har vi inte haft nån kontakt men nu så har vi hittat varandra igen genom facebook. Det är skit kul och fick igår veta av rasmus att jag ramlade hela tiden när jag va liten men det kommer jag inte ihåg själv, haha. Hoppas att vi kan träffas nån dag saknar dom sjuuukt mycket, vi kom fram till att vi typ inte träffats på 7 år.

Nu ska jag nog sitta vid datan lite och sen plugga, får höra av mej senare...puss

Kommentera
Postat av: Anonym

Kan du skriva lite mer om den där tjejen.. som har det jobbigt med kärleken, för jag har också det.. hon kanske harn några tips? eller du kanske har? :( (H)

2009-04-22 @ 14:00:16
Postat av: Emilia

Sv: Tack! :)

Åh, hoppas ni får träffas snart igen då :)

2009-04-22 @ 14:33:04
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: my

Så jobbigt att vara sjuk!! Men käkar du riktigt mycket glass så kanske det blir bättre ;D man vet aldrig, haha <3

2009-04-22 @ 14:45:52
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0