prov imorgon

Hej jag vet att jag inte har skrivit nått på hela dagen, har lite smått dåligt samvete för det. Slutade sent och då åkte jag direkt till stallet. Där borstade jag och fixade med min lilla prins i runt en timma så han var jätte fin. Efter det fick jag veta att vi skulle ha hopplektion, inte för att vi va speciellt sugna på det, eftersom det var så himla jätte fint väder så ville vi själv klart rida ut. Fast eftersom jag red min cappuccino, så gick det jätte bra. sen va jag hemma runt halv 7, duschade och satte mej och pluggade....har ju fysik prov imorn, känns inte som att jag kan allt. så ska faktsikt sätta mej en stund till nu direkt. Får se om jag skriver sen, tror inte det. Har ni alla haft en bra dag??

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0