plugg plugg plugg......

Jag hinner inte skriva så mycket måsta plugga eftersom jag har prov på fredag och kommer inte hinna plugga så mycket. I farsta gick vi mest runt och kollade i affärerna, tycker ingen av dom hade nått speciellt fint. Jag har ju verkligen inga pengar just nu heller. Men det belv iallefall en bikini överdel eftersom jag längtar så till sommaren. Sen blev det ett par örhängen från glitter oxå. Sen gick vi och köpte lite smink till manda, så när jag hade hittat det hon skulle ha hade hon olika sorters smink i ansiktet och på händerna, hehe så blir det när man ska ha hjälpa av mej.Hoppas iallefall hon blev nöjd??! Sen gick vi och solade, äntligen. Vi har sakt att vi ska göra det hur länge som helst med det blir aldrig av. NU har jag väl nån timmas lockande plugg framför mej, usch fy och bläää!

Imorgon skriver jag nog inte fören sent, eftersom jag åker till stallet direkt efter skolan och kommer väl hem runt 7. och då måste jag plugga, så är det rikitgt illa så är det bloggen som ligger risigt till imorgon. Ni kan ju alltid nå mej på mobilen om det skulle vara nått. Godnatt och ha en bra dag i sommar solen imorgon oxå!! =)

Kommentera
Postat av: Louise

Haha nej allvarligt?! Vad sött! ^^

Haft en bra dag då?





Puss!

2009-04-01 @ 22:44:10
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Mathilda

jo min har också vart helt underbar, försov mig i morse dock men de finns inget att göra åt :) aah vädret är underbart ! :)

2009-04-02 @ 16:50:09
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0