PÅSKLOV!!!!

Har precis kommit hem efter en lite jobbig dag i skolan, började 8.00  tidigt?! jag hatar iallefall den morgonen. Då hade vi fysikprov, det va rätt lätt och jag skrev på alla, och ja jo jag är nog rätt nöjd, vi får tillbaka det efter lovet. Ja sen har det väl inte hänt så himla mycket mera idag. Kom hem för en stund sen, och jag ska nog ta tag i mina kaniner, (inte menat så utan ta hand om dom) Dom är ju överlyckliga över att få vara ute nu, så ska göra ordning deras bur och lite så. Mamma kommer hem snart oxå, hon har varit på hasseluddens spa hela dagen, är rikitgt avundsjuk!!
Ikväll har jag verkligen inga planer alls. Saknar ju så klar min älskling, men kan inte träffa honom för han har hockey cup...hockeyhockeyhockey hela tiden, men jag kan inte stoppa honom på något sett. =) Och dom flesta är upptagna idag så om jag inte hittar nån kulig liten filur så får jag väl stanna hemma, men det gjorde jag hela förre helgen oxå. Men nu ringde mamma precis och sa att hon snart är hemma och då ska vi fixa på altnanen på framsidan, åhhh va mysigt..! Sen ska vi åka och panta lite flaskor oxå, jag kan säga att det är en del... hehe vem tror inte tar pengarna =P
Men hon bad mej fixa kaffe, hur man nu gör det med jag fixar väl det. Jag måste hinna svara på lite kommentrarer oxå, det märks verkligen om det är en dag man inte har tid för bloggen. nu iallefall inte för nåra veckor sen. TACK till alla som kommenterar.!

skriver sen pusspusspuss


Kommentera
Postat av: linnea

jag har inte köpt den i nån affär utan det var typ ett förbipasserande företag eller vad man ska säga som sälde dom :P men märket heter i alla fall revolution, du kanske vet vart det säljs? :D



okej, hoppas den blir bra! kraam

2009-04-03 @ 16:12:14
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vilken mysig blogg du har! ;-) Trevlig helg! Kram <3 (:

2009-04-03 @ 17:50:12
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: f e l i c i a

det är riktigt sockersött ! :)

2009-04-03 @ 22:00:00
URL: http://feliciablomqvist.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hoppas du har en fin fredagskväll.

jag vill ge dej ett litet lästips

http://misstessan82.blogg.se/2009/april/shit-vad-jag-ar-trott.html

va i intervju med tidningen om mitt bloggande som 3 barns Ung mamma läs om du vill

2009-04-03 @ 22:05:05
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0