orkar inte vara hemma...

Nu orkar jag verkligen inte vara hemma mera. Så jag och manda åker nog till farsta eller nån stans, bara bort. Bara göra nått så jag slipper sitta ensam hemma och försöka plugga när det inte går för min hjärtat tänker bara på annat...IDIOT!! varför en idiot till?åh jag blir så trött på sånt.
Men nu får man prioritera annat, istället för att gå runt och tänka! Men skriver sen ikväll, ska svara på lite kommenterar nu..

Dagens outfit:
Vita jeans leggins från gina tricot
Gråt linne HM
Blå boomerang tröja

Kommentera
Postat av: Mathilda

aah verkligen piss kassa ! :P tack så mycket =) haft en bra dag ? kram

2009-04-01 @ 15:29:33
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/
Postat av: My

jo, kom inte hem förrän nu, så en lång dag har det varit, men nu har ju våren kommit, så man kan ju inte låta bli att vara glad, eller hur!? :D

2009-04-01 @ 17:55:58
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0