lördag igen

Godmorgon!
Jag har sovit lite från och till på morgonen, ni vet så där som det ska vara. Men nu ska jag nog gå upp och kolla om mammsen har gått upp och om vi ska åka till snart.
Har ni tänkt på hur fort veckorna igentligen går? jag kom precis på att det känns som att jag precis skrev om vad som hände förra lördagen. Men det är bara bra om veckorna går fort, jag har 8 veckor kvar i skolan, efter lovet. Så runt 2 månader, sen är det sommarlov.
Juste har ni hört allt det om blondinbellas blogg? det är ju helt sjukt. Ungefär 40 av sportslifes bloggar har dom saboterat. Har inte människor nått roligare för sej? Så just nu är blondinbellas blogg ner lagd, hoppas på att dom ska fixa det snart. Eftersom jag ofta läser den. Åh va trött jag blir, det gör tydligen ont i andras ögon när det går bra för nån.... Skaffa er att liv istället för att förstöra för andra!!!!!!!!!!!!!
Men ska göra iordning mej och så nu kanske lägger in en bild sen, har varit rätt dålig på det den här veckan. Förlåt!

Puss och kram

Kommentera
Postat av: A -*

hehe nää :P

tror jag bara har sett mig ha det och sen vissasom faktsist har printat min blogg :O

2009-04-04 @ 15:46:11
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0