långfredagen

Godmorgon allihopa, förlåt att jag inte skrev igår men orkade  verkligen inte. När jag kom hem så lagade jag mat sen åt vi och fastnade framför "hjälp jag är med i en japansk tv show". Det va ju rikitgt roligt, men gud är japaner så där jobbiga i verkligenheten oxå? jag tröttnade på dom direkt, dom gjorde nästan hela programet jobbigt.
I stallet gick det iallefall jätte bra, jag hann massor med saker eftersom jag va där så tidigt. Jag red Winden, och det gick riktigt bra. Han rids ju med gummisnodd, så det är rätt lätt att få honom gå i form. Jobbade mycket på volterna....

mer får ni veta sen nu ska vi åka in akut med pepsi, är lite orolig för henne, hörs sen puss och kram

Kommentera
Postat av: pramita

pepsi mår nog snart bra igen! <3

2009-04-10 @ 15:25:45
URL: http://pramiitaas.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0