kitkat och amigo

Just nu sitter jag i sängen har precis tagit bort sminket och hittade en kitkat och en amigo....jag kommer verkligen inte äta upp båda. Ska nog sova snart även om jag inte är specillt trött men vill inte sova bort helt morgondagen. Jag känner mej lite bättre nu faktiskt men vi får se hur det blir imorgon. Jag hoppas på att kunna vara med amanda.
Jag har lite smått tråkigt just nu, underhåller mej lite med en kompis, hehe.
Kollade föresten på robinsson och jag tyckte det var bra att "valpen" fick åka hem eftersom han inte mådde så bra. Sen var det ju den där filmen om en telefonkiosk. Den va faktiks rätt så bra.
Vi hörs imorgon, sovgott dröm om eran käraste för det ska jag =)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0