hemma igen

Nu kom vi precis hem, det blev inget äta ute. Eftersom varken jag eller mamma va speciellt hungriga, det får bli rostade mackor och te lite senare.  Det är verkligen skillnad på dag och kväll nu, när jag åkte till mamma va et ju hur varmt som helst men nu när vi gick hem fröst jag rikitgt ordentligt, kan vara lite solfrossa oxå.
Jag åkte till globen en snabbis, gick i dom flesta affärerna men hittade verkligen inget, eller jo men inte sånt som jag hade pengar till just nu och då. Istället la jag lite pengar på smink istället. Jag har fortfarande inte fått något svar från amanda om vi ska åka in till stan imorgon, har ju inte så jätte mycket pengar, just nu. Men känner att det vore rätt mysigt och bara gå inne i stan en stund. Efter det så städa jag lite på mammas jobb tills hon var klar med sin sista kund. Sen åkte vi hem och ja nu sitter jag ju här har inte så himla mycket mer att säga, mamma ska nog fixa mina naglar snart, hoppas jag =D hör av mej senare, kissssss             här kommer dagens inköps.
Dream mousse 79:-    KICKS

LUMENE solpuder 115:-  KICKS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0