HELG!!!

Tjoohoo äntligen är det helg och jag ska verkligen njuuuuta om det ska vara sånt här väder hela tiden. Imorgon är det äntligen dags att fixa håret, det ska bli helt underbart. Exakt vad jag ska göra vet jag inte rikitgt än men det brukar jag aldrig veta fören det är klart.
Ikväll ska jag nog umgås med tjejorna, vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på blir nog inte sent eftersom alla ska iväg tidigt imorgonbitti, jag ska till frisören kl 11,julis ska träna och martina ska ha teater. Nu ska jag fixa en annons på min kaninbur som är till salu nu när dom flyttat.
Sen ska jag fira att det verkligen är fredag!! kramisar på er allihopa

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0