Godnatt !

Nu sitter jag här med min choklad och vanilj glass. Jag har fortfarande inte städat rummet eller fixat med kaninerna. Jag somnade direkt och vaknde runt 8. Men känner mej ändå rätt så trött, blir nog inte så länge till. Jag har verkligen ingenaning om vad jag ska skriva...Funderar på en frågestund, vad tycker ni?? Nu ska jag nog fortsätta läsa lite bloggar, kramis på er allihopa!





Så underbart fin dikt!

Kommentera
Postat av: My

Tack detsamma!!!! :D Hoppas du får en jättehärlig påskafton (här är det 22 grader och strålande sol, hehe)



Glöm inte att titta in ikväll, då min vackra påskefterrätt kommer upp (hehe, vackra vet jag inte... men men)

2009-04-11 @ 11:56:33
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0