godnatt

Nu har martina och felicia precis gått. Vi har verkligen inte gjort nått... suttit vid datorn och pratat, jag målade flingans naglar rosa oxå fin fint så där en fredag kväll. Nu ska jag ta bort sminket ochsen hoppa ner i sängen brevid pepsi som redan har lagt sej. Ska inte sova så jätte länge imorgon behövr ju iallefall inte göra nått med håret imorgon, det fixar frisören. Det som är så skönt är att nagja (min frisör) hon har fixat mitt hår sen jag var typ 5 år så hon vet precis hur jag alltid vill ha det. Mamma jobbade där i flera år men sen hittae hon en helt egen salong men dom har fortfarande bra kontakt. Och jag tänker aldrig sluta gå hos henne,jag rekomenderar henne verkligen...Salong N jag lovar ni kommer bli hur nöjda som helst. Nu ska jag ge er lite bilder på senaste timmarna....... puss och kram på er!





Martina.....


Felicia

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0