Första dagen på lovet!

Tjoolahoppsan, idag är det måndag vilket betyder första dagen på lovet, och vädret är helt underbart. I lördags va det ju jätte fint sen igår va det pissväder men nu är det fint igen, varanan dag ??! jag tycker det kan vara fint varje dag istället.
Gick upp för en stund sen, gjorde iordning nästan allt direkt. Sen tog jag ut kaninerna, dom älskar verkligen vädret. Nu ska jag fixa lite mer på mitt rum och vänta på att älskling vaknar. Hoppas på att han kommer snart, saknar honom hur mycket som helst. Idag åker han ju, gaaaah vad ska jag ta mej till?! Ikväll kanske min älskade lillebror kommer hit, han säger att han saknar katterna, men hoho jag då? haha. Det ska bli jätte mysigt. Vi har ju lov nu, och det kan ju inte vara så kul för honom och sitta i en lägenhet inne i stan, så då får vi dra ut honom hit så han kan få komma ut lite,hehe.
Nu ska jag göra iordning mitt hår och så. Slänger in bild på dagens outfit senare, pusspuss
(gammal bild på världens bästa lillebror)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0