.

Nu har vi precis ätit middag, och jag har hjälpt mamma lite i köket och så. Innan det så fick pepsi bada, det var ju ett tag sen och hon va riktigt skitig. Ja, det har ju inte hänt så himla jätte mycket mera, jag har plockat lite på mitt rum.Plockat upp en spegel som ramlade ner och gick sönder för typ en vecka sen, hehe, fast nu är det gjort iallefall. Och det ser rätt bra ut här för tillfället om jag ska vara ärlig.

Det är nu ett¨år sen Engla blev mördad, Det är ju helt sjukt, hur kan man göra nått sånt mot ett barn?

Nu kollar jag på parlamentet och snart börjar nån film tror jag så ska kolla på den, och sova rätt tidigt tror jag. Kanske skriver  godnatt sen innan jag somnar, pusspuss
Nybadad och trött liten pepsii

Kommentera
Postat av: My

neej så söt! :D

2009-04-05 @ 21:36:30
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0