En vecka, hur ska jag klara mej?

Nu har min älskling åkt, och vi har sakt hejdå...='( han åker ikväll och ska vara borta till nästa måndag. usch jag kommer skriva om honom varje dag här i bloggen, men det får ni faktiskt stå ut med. Ni som verkligen varit kära på rikitgt någon gång, kanske fattar. Det är en helt underbar känsla att vara kär, men man har liskom flera gånger trott att man varit kär. Men inte fören nu vet jag att jag aldrig har varit kär på rikitgt, men nu är jag det. Jag är bara hans, ååhh.... usch stakars er, nej nu får jag skärpa mej, det kan ju verkligen inte vara roligt att sitta och läsa nått sånt här.hehe

Nu ska jag nog äta nått, och sen om en stund så ska jag och martina ta en promenad i det här underbara vädret. jag hör av mej senare. Pussar  (glöm in reklamen!!)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0