blir så trött

Jag är så himla trött på det här med min blogg... ska försöka fixa allt igen, men det får jag fixa när jag kommer hem. Men jag hoppas att jag löst allt nu har bytt lösenord och så. Jag slutar snart och då ska jag skynda mej hem sen ska min älskling komma, åhhh det ska bli hur mysigt som helst. hinner nog skriva lite när jag har kommit hem men ska satsa på att fixa bloggen igen då. Ska fixa lite smått nu tror jag, har ju lektion men har redan gjort om en bild ni vet den på min mormor. vi hörs sen, pusspuss


Kommentera
Postat av: Amanda

sv; har inte direkt några planer idag, skolan bara ;)

Kram

2009-04-14 @ 16:47:20
URL: http://amandathapanda.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0