besök

Tjoolahoppsan=)

Snart får vi besök här hemma, mammas kompis och hennes dotter. Som precis har börjat rida så det kommer väl bli samtalsämnet den närmsta timmen... inget jag iofs tackar nej till.
Men nu ska jag springa upp till dom hör av mej senare, det är ju massa saker på teven oxå, "hitta hem" " hjälp jag är med i en japansk teve show" och "medium" så det blir massa teve även idag.
Börjar planera lite inför imorgon oxå igentligen skulle ju martin sova hos mej men han har alltid sina jävla bortförsklaringar!!!! Så jag antar att jag ska vara med martina och dom mina älskade små vänner helt enkelt. PUSS OCH KRAM


Kommentera
Postat av: my

hoppas du hade en bra kväll <3

2009-04-23 @ 21:13:21
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Anonym

rider du på ridskola ? :)

2009-04-26 @ 18:30:51

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0